بهوتنی (لا اله الا الله ) موسڵمان ئهبیت ؟
- ئیسلام بریتی نییه له نوطق بهشهاده و بهس
- بهڵكو پێویسته شروط و شهادهكهی تیدابیت ئهوكات دهركهوی شههادهی حهقه و موسڵمانه یان نا
- وه ئهركانی ئیسلامیش بریتیه له : الاعتقاد والنطق والعمل. واته : (بیروباوهر . بهدهم بلی . كردهوهی پی بكات )
- ئهمه پیناسهی ئیسلامه واته بهكهس نهوتری موسلمان ههتا ئهم شروطهی تیدابیت لهدار الكفر : بیورباوهریان ههیه ؟ بهدهم ئهی ڵین ؟ كردهوی پی ئهكهن ؟
( مَنْ قَالَ أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ وَأَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ وَأَنَّ عِيسَى عَبْدُ اللَّهِ وَابْنُ أَمَتِهِ وَكَلِمَتُهُ أَلْقَاهَا إِلَى مَرْيَمَ وَرُوحٌ مِنْهُ وَأَنَّ الْجَنَّةَ حَقٌّ وَأَنَّ النَّارَ حَقٌّ أَدْخَلَهُ اللَّهُ مِنْ أَيِّ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ الثَّمَانِيَةِ شَاءَ ) . رواه البخاري ( 3252 ) ومسلم ( 28 ) .
واته : ههركهسێك شاهیدی بدات كه هیچ خودایهك نییه بهحهق جگه له الله نهبیت وه تاكهو شهریكی نییه وه محمد نیردراوی خودایه وه عیسی عهبدی خوایه .......تاكۆتای
وه الشيخ عبد الرحمن بن حسن بن محمد بن عبد الوهاب – رحمه الله - : دهڵیت
ئهوهی كهدهڵیت ئهوهی بڵیت ( من شهد أن لا إله إلا الله ) واته : بهدهم بیڵیت و ماناكهشی بزانیت ئهوه ئهو لا اله الا الله چی لهو دهویت ئهنجامی بدات و كردهوهی پی بكات لهزاهیر و لهباطن دا
بهبی گومان كه وترا ئهبیت شههادهتین بوتری : لهعیلم و و یهقین و عهمهل بیت قال الله تعالى : ( فَاعْلَمْ أَنَّهُ لاَ إِلهَ إلاَّ الله ) [محمد: 19] فالعلم بلا إله إلا الله یهكیكه لهشهرطهكانی التوحيد . پیم ناڵین سودی چیه وتنی لا اله الا الله كاتیك ماناكهی و شهرطهكهی نهزاینت ؟
وهدهڵیت الشيخ عبد الرحمن بن حسن بن محمد بن عبد الوهاب – رحمه الله - :
لهسهر ئهو ئایهتهی قورئان : (إِلاَّ من شهد بالحق وهم يعلمون ) [الزخرف: 86] وتنی لا اله الا الله بهبی ماناكهی هیچ سودیكی نابیت وه سهرای ئهوهی كه كردهوهی پی نهكات و یهقینی پی نهبیت وه ئهوه نهكات كه لا اله الا الله لی داوا دهكات
كهبریتیه له : خۆ بهری كردن له الشرك وه إخلاص بۆ خوا ئهگهر خۆی بهری نهكرد هیچ سودیكی نابیت
وه القرطبي له" المفهم على صحيح مسلم : دهلیت
بابیك لهسهر ئهوهی كه تهنها وتنی لا اله الا الله هیچ سودی نییه ، بهلكو دهبیت له یهقینهوه بیت لهدلهوه
وه ئهمه تهرجومهیهكی غولاتی مورجئیهكانه كهدهلین ئهوهی بهس وتی لا اله الا الله تهواو ئیمه حسابی موسلمانی لهگهل ئهكهین ئهچن ئهو حهدیثانه ئههینهوه كهدهڵیت ئهوهی بلی لا اله الا الله ئهچیته بهههشتهوه بۆ عهقیده هیچهكهی خۆیان بهبی ئهوهی بڕوانه مانا و شهرط و شروطی
وه شتیكی گرنگ كه لهحهدیثهكه دا هاتوه دهفهرمویت ( من شهید ) بهبی گومان شاهیدی دهبیت عیلم و یهقین نیت پاكی و راستگۆی لهگهل بیت ئهگهرنا پی ناوتری شاهیدی
وه بهبێ گومان ئهو خهڵكهی ئهوان پی ئهلین موسڵمان زۆر كهمیان ئهو شاهیده حهقهیان داوه
ئهو حهدیثانهی كه لهپیغمبهرهوه هاتون صلى الله عليه وسلم باس له شاهیدی لا اله الا الله دهكهن زۆر زۆرن،
نابیت ئهوانه بهبی شهرح و تیروانین یهك سهر ئیمه حوكمیان پی بدهین ، بۆنمونه لهو فهرمودهی صلى الله عليه وسلم: "من كان آخر كلامه لا إله إلا الله دخل الجنة". رواه الحاكم بسند صحيح، وصححه النووي،
وهدهفهرمویت صلى الله عليه وسلم: "من مات لا يشرك بالله شيئاً دخل الجنة، فقال أبو ذر وإن زنى وإن سرق، قال: وإن زنى وإن سرق". رواه البخاري ومسلم،
زۆر لهم حهدیثانهمان ههیه كه بهعام هاتون بهلام حدیثی تر هاتون كه ئهمانهمان بۆ رون ئهكهنهوه خاصی ئهكهن
وهك،پیغمبهر صلى الله عليه وسلم دهفهرمویت: "من قال لا إله إلا الله، وكفر بما يُعبد من دون الله، حرم ماله ودمه، وحسابه على الله" رواه مسلم. فلابد من الكفر بكل ما يعبد من دون الله، مع قوله لا إله إلا الله.
الشيخ عبد الله بن محمد بن عبد الوهاب في قرة عيون الموحدين: دهڵیت
( فيه دليل أنه لا يحرم ماله ودمه إلا إذا قال: لا إله إلا الله، وكفر بما يعبد من دون الله فإن قالها ولم يكفر بما يعبد من دون الله فدمه وماله حلال لكونه لم ينكر الشرك ويكفر به، ولم ينفه كما نفته لا إله إلا الله. فتأمل هذا الموضوع فإنه عظيم النفع). انتهى.
واته : لهمهدا دهلیل ههیه كه حهرام نابیت خوین و ماڵی كاتیك وتی لا اله الا الله ههتا كافریش نهبیت بهوهی كه ئهپهرستریت لهغهیری خودا ، ئهگهر وتی لا اله الا الله و كافر نهبوو بهوهی كه لهغهیری خودا پهرسترا ئهوه كوشتنی و بردنی مالهكهشی حهلاله لهبهر ئهوهی ئینكاری لهشیرك نهكردوه و كافر نهبوه پی . هیچ سودی نابیت كاتی وتبوی لا اله الا الله
بهسادهی وهری مهگره ئهم باسه زۆر گهورهو سود بهخهشه ) كۆتای قسهكانی
له فتح المجید دهڵیت
ههموو عولهما كۆكن لهسهر ئهوهی كهسێك بڵیت لا اله الا الله بهلام قهناعهتی بهماناكهی نهبوو وه ئهوهی لا اله الا الله لی داوا دهكرد ئهنجامی نهدا ئهوه شهڕی لهگهل دهكریت
ههتا ئهوهی (لا اله ) فهرمانی پی كرابوو له نهفی و نههیشتنی هیچ پهرستراویك وهك ( طاغوت و بت و دهستور و پیشمهرگه و خاك و ولات هتد .. )وه (الا الله ) ئهنجام نهدا و بهحهق خوای نهپهریست ئهوه دهكوژریت
مهسهلهی كۆتای لهسهر قسهی ابو عمری بغدادی لهم باسهدا :
بریتیه له : حوكم بهسهر خهڵك داده دات له دار الكفر (الحرب) به موسڵمان لهبهر وتنی لا اله الا الله !
خۆی له ئهسل دا ئهم حوكمهی ابو عمر بغدادی بۆ دار الاسلامه ( حوكمی خهڵكی دار الاسلام بدهی به موسڵمان لهبهر وتنی لا اله الا الله )
بهبی گومان ئهوهی لهههر دارێك دانیشتبوو ئهوه ئههل و خهڵكی دارهكه حوكمی دارهكه وهر ئهگرن الا كهسیك كهخۆی تهبرا بكات لهدارهكهی
من أخطر وأهم معالم وسمات المجتمعات الداخلة في زمام ما سمي بدار الكفر هو أن النظام الحاكم عامة وبلا استثناء في هذه المجتمعات يُعلى ويعلن سلطاناً حاكماً غير سلطان الإسلام وشريعته. وهو إذا تعاطى بعض أحكام شريعة الإسلام في بعض مسائل الحياة فليس عن انتماء أو رغبة في التحاكم إلى هذه الشريعة، ولكنه نوع اقتباس لبعض الأحكام التي يجدها تتناسب مع طلبه ورغبات البيئة وسادة هذا المجتمع وأتباعهم، فلم يذهب إليها إلا لمصلحة ورغبة أراد تحقيقها لم يجدها هذا المجتمع إلا في شريعة الإسلام فتعاطاها على النحو الانتقائي المُتحاكم فيه إلى هوى النفوس ومصالحها لا إلى معالم الإيمان بالله والإذعان لأحكامه، وهم في هذا صورة مشابهة لأولئك المنافقين الذين نزل فيهم قوله تعالى:- (وَإِن يَكُن لَّهُمُ الْحَقُّ يَأْتُوا إِلَيْهِ مُذْعِنِينَ)[النور49]. أي لا يطلبوا أحكام الشريعة وما أتى به الرسول إلا إذا وافق هوى نفوسهم المريضة، وحقق لهم نوعاً من المصالح المرغوبة لديهم، أما إذا تعارض مع هذه النفوس ومصالحها فهم أبعد الناس عن شريعة رب الناس بل لعلك تجدهم في صفوف الحرب عليها وعلى أهلها ومن نادى بها.
خودا دهفهرمویت :
( أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاء مَن يَفْعَلُ ذَلِكَ مِنكُمْ إِلاَّ خِزْيٌ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ أولـئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُاْ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالآَخِرَةِ فَلاَ يُخَفَّفُ عَنْهُمُ الْعَذَابُ وَلاَ هُمْ يُنصَرُونَ ) [البقرة 85-86].
واته : كهوابوو چۆن دهبێت باوهڕتان به بهشێكی (تهورات) ههبێت و بهشێكی تری باوهڕتان نهبێت؟ ئایا پاداشتی ئهوهتان كه ئهوكاره دهكات جگه لهسهر شۆڕیی و سووكی نهبێت له ژیانی دنیادا هیچی تر ههیه؟ له ڕۆژی قیامهتیشدا دهگهڕێنرێنهوه بۆ ناو سهختترین سزا، خوایش بێ ئاگانیه لهو كارانهی كه ئێوه ئهنجامی دهدهن. ئهوانه، ئهوانهن كه ژیانی دنیایان كڕی و گۆڕیویانهتهوه به ژیانی (بهههشت)و دوارۆژ، لهبهر ئهوه سزایان لهسهر كهم ناكرێتهوهو ئهوانه ههرگیز یارمهتی نادرێن و سهرناخرێن.
ئهمه حوكمی كهسێكه كه كاری به نیوهی تهورات كردوه و كاری بهنیوهكهی تری نهكردوه !
كه كاری به تهورات كردوه / تهورات ئهوكتابهیه كهخودا خۆی ناردوهیتی كهسیك كار بهنێوهی بكات ئاوا سزاو حوكمی بدات
تۆبلی حوكمی كهسیك چی بیت دهستور دابینت بۆ بهرام بهركی لهگهل خودا كار بهقانون و یاسا و دهستكردی مرۆڤهكان بكات ؟
وهك خودا دفهرموێت : ( نَبَذَ فَرِيقٌ مِّنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ كِتَابَ اللّهِ وَرَاء ظُهُورِهِمْ كَأَنَّهُمْ لاَ يَعْلَمُونَ )[البقرة101].
واته : دهستهیهك له خاوهن كتێبهكان كتێبی خوایان پشتگوێ خست و خۆیان لێ گێل كرد، ههروهك ههواڵی وا نهزانن و (نهیان بیستبێت).
ئهوه ئیمه لهپیشمانه دار الكفر كه حوكم و دهسهلاتیان برییتیه له (قانون و دهستور) كه بهبی گومان ئهو حاكم و كار بهدهستانهی ئهم ولاتانه كه ههن و كار به و دهستوره دهكهن . خهلكهكان و ژیر دهستهكانیان ههلیان بژرادون و دایان ناون ئهگهر بیهینه پیش چاو خۆمان ههمویان به انتخابات خراونهته سهر حوكم و خهڵكیش دهنگیان بۆ دهدهن لهكوردستان راپهرینیان كرد دژی حوكمهتی بهعهس بۆ ئازادی ودیموكراسی و رادهربرین و دهستورویاسا واته ئهم كوفر شیركانهی ئهنجام ئهدریت خهلكهكه خۆی ئهو حاكمهی ئهویت خۆی ههلی بژرادوه
واته : طاغوت دورست نابی لهسهر حاكمی ولات الا خهڵك خۆی ههلی ئهبژیریت و ئهی خاته سهر حوكم !
وه لهجاهیلیش دا : ئهچون بهدهستی خۆیان دورستیان ئهكرد و ئهیان پهرست (أَتَعْبُدُونَ مَا تَنْحِتُونَ) [الصافات] ئهوهی روو دهدات بهرههمهی كردهوهی خهڵكه و خهڵك خۆی بۆخۆی طاغوت بۆخۆی دورست دهكات وهك خودا دهفهرمویت لهئایهتكی تردا (إِنْ هِيَ إِلَّا أَسْمَاء سَمَّيْتُمُوهَا أَنتُمْ وَآبَاؤُكُم مَّا أَنزَلَ اللَّهُ بِهَا مِن سُلْطَانٍ) [النجم]
واته : ئهم بت و پهیکهرانه تهنها شتێکه کهخۆتان و باوو باپیرانتان ناوتان لێ ناون و هیچی تر نین، خوا بهڵگهیهکی نهناردووهلهسهر ڕهوا بوونیان، سهیره
سهرای ئهوه :
ئهم ولاتانهی كار بهم دهستور و یاسایه دهكهن ههمویان دهست نوسن و دروست كراون كه ئیسنان خۆی دورستی كردوه و حوكمی خۆی پی ئهكات وه پهرلهمان دادهین بۆ بریاردانی خۆیان چۆن ئهبیت شوینێك خۆی بۆخۆی دهستور دابینت و خهڵكهكه خۆی حوكمی خۆی پی بكات خهڵك خۆی ئهچیت بهرهوپیش بۆ ئهو حوكمه
كه بهحهز و ئارهزوی خۆیان حوكم بۆ خۆیان دادهین
حوكمی ئهمانتان لهبیر نهچیت و بیر بكهنهوه لهسهر ئهوكردهوهی یهود كردی
كاتیك حهدی زیناكهری له رهجمهوه كرد به حهدد و دهستی خسته سهر ئایهتی رهجم خودا چی پی وتن ؟.!
فهرموی (وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللّهُ فَأُوْلَـئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ ) [المائدة:44].
ئهوهی حوكم نهكات بهقورئان ئهوه لهكافرانه
ئهمه بهس لهكتابی خودا حوكمی یهك شتی گۆری خودا حوكمی كوفری بۆدانان لهسهر ئهوهی كه شتیك بگۆرن
ئهی حوكمی ئهوانه چیه ههر كتابهكهی خودا لابدهن و كتابیكی یاسا ودهستور بۆ خۆیان دورست بكهن و پیشی رازی بن و حوكمی پی بكهن سهرای ئهوهش بلین لا اله الا الله ؟ و بشلین ئهوهی وتی لا اله الا الله موسڵمانه ؟
خولاصه :
ئهم نیزامی قانون و دهستور كهههن لهولاتانی دار الكفر و حوكمی پی ئهكهن و خهڵكهكهی پیرازین پیچهوانی حوكمی خوایه كهبهتهواوی جی بهجی بكریت له شوینیك دا بهو شیوهی كهخودا خۆی ئهیهوی
كه ئهوهت زانیت ئهمهش بزانه
كه لهم ولاتانهی دار الكفر و ئهم خهڵكانه ئهژین و ههندیك موسڵمانی بهپهنهان تیدایه
ئهبینن كهچۆن حوكم و دهستور و محكمه ویاسا بونته بهسیت ترین شت و ساده و ئاسای بۆتهوه لهناو خهڵكهكهدا و پی رازین و داوای سهروهری یاسا دهكهن
ئایا ئهسل لهخةڵكی ئهمرۆ دا موسڵمانه یان كافر ؟!
مهبهست لهوشهی ئهسل : مهبست لهوهی زۆرینهی خهڵك نهك بڵیی ههموو خهڵك
كهدهڵین : ئهسل لهدار الكفر خهڵكهكهی كافره (مهبهست لهوهی زۆرینهی كافره) و تهعامولی كافر ئهكهین لهگهل خهلكی ناو دار الكفر ههتا توحیدییان لی ئهبین و كوفر بهتاغوتیان ئهوسا مامهلهی موسڵمانیان لهگهل ئهكهین بهخلافی قسهكهی ابو عمر بغدادی كهدهڵیت ئهگهر وتی لا اله الا الله تهعامولی موسڵمانی لهگهل ئهكهین ئهگهر بهوهبی ئهبیت یهكیتی و پارتیش موسلمان كهن ...
وه دهلێن خهلك لهدار الاسلام : ئهسلی ئهویه موسلمان بن : خۆنالین ههموی موسلمانه بهلام دهلین لهدار الاسلام خهلك بهعام موسلمانه و مامهلهی موسلمان ئهكهین لهگهل خهڵكهكهی دا ههتا كوفریكیان لی دهبینن
وه واقیعی خهڵكی ئهمرۆ ..
برییته له : ههموو جۆره شیركێك دهبینریت لهم خهڵكانهی خۆمان دا وهك ( عیبادهت كردن بۆ غهیری خودا . ئهگهر دهڵیت وانییه عیبادهت بۆ خوا ئهكریت ئهی بۆ ئهم ههموو شیرك و كوفره ماوه و دورست بوه ؟ ) بلاو بنهوهی كوفر و شیرك و الاحاد وه پهرستنی تاغوت بهههموو جۆرهكانیهوه وه ئهمرۆ بانگهواز ئهكریت بۆ غهیری دینی خودا چۆن ئهی بینن بانگهشه ئهكریت بۆ (دیموكراسی و پیكهوه ژیان ) وهیان ئهو عقیده فاسدهی (عوزر بهجهل ) وه نیزك بونهوه لهخوا بهدهستور وهشوین كهوتنی ههواو ئارهزوو
ئهمرۆ دینهكه زانراوهو شاراوه نییه بۆ كهسێك بیهوهی فیربیت پیویست به تفسیق و تبیدیع ناكات واقیعی ئهمرۆ خهڵك كوفری نهكردوه بهتاغوت ههتا بلی لا اله الا الله
بهبی گومان كهسیك كوفر نهكات بهتاغوت و ئیمان بهخودا نههینت (لا اله الا الله )ی لی وهرناگیریت و لیی قبول ناكریت لهلای خودا ههتا ابو عمری بغدادی وهری بگریت و لای خۆی بهموسلمان لهقهلهمی بدات
(فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى)
ئهوهتا خودا پیش وتنی لا اله الا الله (بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى) بهشهرتی گرت كوفر كردن بهتاغوت( فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ) و ئیمان هینان بهخودا(وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ)
پاشان بهوتنی من موسلمانم كهس نابیته موسلمان چونكه ئیسلام قسهی زلی ناوی كردهوهی ئهویت
ئیسته ههمو قورئان بگهری و فهرمودهكانیش شیطان بهخۆی ناڵیت كافر
كهچی كافریشه ههندی لهخهلكی وا ئهزانن تا كهسهكه نهلی كافرم كافر نییه وه كهسیكیش وتی من موسلمانم ئیتر تهواو ئهوه موسلمانه
بهراستی ئهمه هیچ بهلگهیهك نییه لهسهری و عهقلیش قبولی ناكات
ههر لهناو حیزبهكان یهكیی بلی یهكیتیم و عهلهمیكی پارتی ههل بكات یهكیتی لی قبول ناكات ئهبیت بهتهواوهتی پهیرهوی بهرنامهی یهكیتی بكات ئهو سا یهكتییه
ئیسلامیش وایه لهگهل دیموكراسی و عهلمانی یهك ناگریتهوه
ئهبیت بهتنها خودا پهرستیت و ئه وطاغوتانهش بهكافر بزانیت و پشت بكهیتهوه قهومهكانیشیان
Post A Comment: